ماه رمضان 94

ماه عسل 94,دعاهای ماه رمضان 94,سریال های ماه رمضان 94

ماه رمضان 94

ماه عسل 94,دعاهای ماه رمضان 94,سریال های ماه رمضان 94

دعاهای ماه رمضان 94 و اوقات شرعی و احکام و اخبار ماه رمضان 94
پیوستن به خبرنامه

شما از طریق خبرنامه ی زیر میتوانید در سریع ترین زمان ممکن گلچینی از مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید.

 

دانلود مولودی ولادت امام حسین (ع) 94

دانلود مولودی های جدید ولادت امام حسین (ع) 94

جدیدترین مولودی های ولادت امام حسین (ع)

دانلود رایگان و مستقیم مولودی برای ولادت امام حسین (ع) 94

دانلود با لینک های مستقیم و با سرعت بالای مولودی ولادت امام حسین (ع) 94

, تبریک ولادت امام حسین, اشعار ولادت امام حسین

دوستان عزیز  توجه داشته باشند مولودی های قرار گرفته در ابتدا متن آن ها را ملاحظه میکنید و سپس در آخر مطلب لینک های دانلود مربوط به آنها قرار گرفته است.

سرود(حاج محمد کریمی)

ای گرفتارا باز شبه عشقه

خبر بدین اربابمون میاد

دل پر از شوره باز چه بی تابه

خون خدا از اسمون میاد

عالم میمیره واسه گوشه نگاش

دنیا یه طرف یه طرف کربلاش

اربابمه

مجنون نوشتن منه دیوونه رو

هستم غلامش اخه اربابمه

تا روز محشر تو دلم جا داره

خیلی میخوامش اخه اربابمه

*****

این پسر عشقه اسمونی هاست

گهواره خوابش عرش خداست

از همه برده دل با لبخندش

حسینه و عشق دیوونه هاست

لطف اقامه دلسپردش شدم

صاحب کرمه کشته مردش شدم

تکلیف عاشق همیشه روشنه

دل شد به نامش اخه اربابمه

سلطان عشقه همه عالم فداش

خیلی میخوامش اخه اربابمه

سرود (حاج محمد کریمی)

حسین حسین اربابم

شب میلاد تو شد در خونت بیتابم

تو اگه ساقی میخونه باشی شادابم

شه و شه زاده ای و یه نوکر نایابم

شبا با یاد ضریح خوشگلت میخوابم

 لایق عنایت نوکری شما شدم

شامل دعای خیر مادرت زهرا شدم

بین این خوب و بدا از کرمت سوا شدم

دره خونه شما راهی کربلا شدم

شب و روز خیره به اون عکس میون قابم

تو شبای تار زندگی تویی مهتابم

شده کج رو به ضریح کربلا محرابم

خیلی اروم میگیره با اسم تو اعصابم

سرود (حاج محمود کریمی)

بازم شب و ستاره هوا مثه بهاره

دلا پره شراره چشا همه خماره

میتابه از پشت ابرا ماه تموم شبای من

میریزه قطره قطره می از لبهای من

لبریزه اشک شوق از چشمای من

 ای اقای من دین و دنیای من

دریاب منه بی دست و پا رو

ارباب بیا ببر دلا رو

مهتاب نورانی کن شبا رو ستاره ها رو

*********

بازم شب و سپیده بازم شب امیده

بوی خدا رسیده گل علی دمیده

قلب پیغمبر بیتابه برای قدم یه دردونه

توی چشمای اهل خونه چشم بارونه

روی نوزادی که مثل صحرا می مونه

وقتی خندونه  جلوه خاتونه

بارون بیا بیار بهار و

مجنون صدا کن عاشقا رو

گردون بیا ببین خدا رو جمال یار و

**********

شیدایی اخر بن بست در میخونه دره باغه

رسوایی صف پیمونست برا یک جرعه سرم داغه

حسین تولات و دارم چی کم دارم

به پات سر میذارم چی کم دارم

تویی تاج سرم چی کم دارم

**********

بال ملائک وا شده شب شب نمازه

اسمون پروازه ما تا مدینه بازه

شب فرار غمه

ماه و ستاره همه

میگن خوش اومد به تو

گل پسر فاطمه

شعرخوانی

نور امد عالم نور باران با شهاب است

عالم همه مهمان بیت بوتراب است

در لحظه این رونمایی هر دعایی

دست دعا بالا نرفته مستجاب است

جمع نفوس مطمئنه جمع و در بین

نفس نفیسی جلوه ام الکتاب است

با بوسه هاشان گرم استقبال از اویند

در کوره این زرگری عالم مذاب است

اقای محشر کینه این نو رسید است

ارباب عالم شان این عالیجناب است

در جام مشتاقان او اب حیات است

این در که امشب باز شد باب نجات است

ان شب که خواب فاطمه تعبیر می شد

سقف بهشت از گل پر از قندیل می شد

ان شب که جمع چار همراه بهشتی

از برترین بانوان تشکیل می شد

ان شب که ناموس الهی پا سبک کرد

حایل به دورش بال جبرائیل می شد

از عرش با جاه و جلال و فر و شوکت

از مقدم ارباب ما تجلیل می شد

شکر خدا امد خدای عشق ور نه

باب نجات و عاشقی تعطیل می شد

ارباب ما در عالم ذر تا بلی گفت

بعد از بلی گفتن به ما هم یا علی گفت

این احسن تقویم و این اوقات شیرین

تاویل والزیتون رسید بعد والتین

شاخ درخت سیب شد غرق شکوفه

با عطر سیبی که  به هر درد است تسکین

همراه فطرس ساکنان اسمانها

لبیک می گویند و میریزند پایین

با هر تپش از نبض او ذرات عالم

حاجات می ارند و می گویند امین

جبریل بالای سرش گرم تلاوت

والفجر طاها قدر کوثر حشر یاسین

قنداقه را باباش در دستش گرفته

از جذبه اش دلها همه اتش گرفته

او امد و دلدادگانش جان گرفتند

لاهوتیان روی سرش قران گرفتند

اب از همه بی تاب تر از شوق پابوس

نیل و فرات ارایش طغیان گرفتند

در بی زمان ازادگان کل تاریخ

دستان خود را سوی این دامان گرفتند

اوارگان بیچارگان در ماندگان با

نام شفا بخش اش سر و سامان گرفتند

بعد از خداوندی برای مکتب او

روز الست از عاشقان پیمان گرفتند

ای انکه او را حق تعالی گفته حصنی

یا سید الاحرار یا مولا اغثنی

روح البقایی در دل این دار فانی

روح مقامات امیر مومنانی

الحمد للهی صراط مستقیمی

مدح تو مستور است در سبع المثالی

عیساست در کوی تو سر گرم طبابت

موساست در ملک تو مشغول شبانی

خون خدایی پس خدا هم در تو جاریست

پس از تو مستثناست قول لن ترانی

این حال مشتاقی و این دستان کوتاه

ماییم و عشق و این دل اتشفشانی

این درد عشقم را چرا درمان کنم من

حال جنونم را چرا پنهان کنم من

دستت که مستاق است الله معک را

داده لطافت بال های شاپرک را

مچ را نمیگیری ولی دست گیری

از غیر تو هرگز نمی خواهم کمک را

در بند تو بودن خدا را سجده کردن

بخشید روح بندگی تحت الحنک را

روز قیامت که تمیز خیر و شر است

با حب تو حق دست میگیرد الک را

بگشای دست از فرط مستی گر گرفتم

از بس که من نوشیدم این جام خنک را

دستان تو لطف خداوند قدیر است

محکم ترین دستان بیعت با غدیر است

خورشید و ماه از نور تو تابنده هستند

جنان عدن از عطر تو اکنده هستند

سردار های سر فراز جبهه حق

پیش تو از سر داشتن شرمنده هستن

تو پادشاه کشور جاویدیانی

کل شهیدان در کنارت زنده هستند

میدان عشقت را حریفی تا ابد نیست

در این میان دلها همه بازنده هستند

وقتی زیارت نامه تو سجده دارد

یعنی تو اربابی و باقی بنده هستند

در اتش عشق تو بردا و سلامیم

تا هست و بوده تو امیری ما غلامیم

میلاد تو تیغ یقین بر فرق شک زد

حق با تو و عشق تو عالم را محک زد

ابلیس تاثیر تو را در قلب ها دید

انگاه بر روی کریهش صورتک زد

یا زندگی یا مرگ اما هر دو با تو

جانا دل دیوانه ام از عشق لک زد

از فرط شادی صبح میلاد تو تا شب

خورشید دف زد ماه و اختر نی لبک زد

شام سیاهش روز هر کس با تو صادق

در عشق تو بیچاره هر کس که کلک زد

هر چند من خیلی بدم دریاب ارباب

ای عشق عاشق امدم دریاب ارباب

انکه سرش بر خاک تو افتاده هستم

دلداده هر که به تو دلداده هستم

باید که عاشق رنگی از معشوق گیرد

در عشق بی پیرایه هستم ساده هستم

سر بسته میگویم همیشه قبله ام را

گم میکنم وقتی سر سجاده هستم

ایل و تبارم شد اسیر نسل در نسل

من از تبار مردم ازاده هستم

در مکتبت اموختم سرباز باشم

یعنی یمن یا هر کجا اماده هستم

ای کهف عالم امدم اینجا بمانم

اسم تو را حک کرده ام بر استخوانم

با تو پر از ارامش و بی تو تباهم

با تو سپیدی هستم و بی تو سیاهم

در روزگاری که پر از دلواپسی هاست

در ظل نام نامی تو سر به راهم

هر بار جای دیگری راهم ندادند

در جای خوب خانه ات دادی پناهم

خواب و خیال من شده دولت سرایت

دل بسته ان گنبد و ان بارگاهم

هر کس ز من نام و نشان پرسید گفتم

کوچک ترین جارو کش دربار شاهم

دولت سرایت ابروی مشرقین است

ذکر اذان عرشیان حب الحسین است

این رود جاری در قنون تفسیر دارد

این رنگ بیرق رنگ خون تفسیر دارد

ایات توحیدی عقل کل گواه است

این گونه سرخ از جنون تفسیر دارد

والعاقبه رازی مگو للمتقین است

قد افلح در مومنون تفسیر دارد

تفسیر المیزان علامست اینکه

انا الیه راجعون تفسیر دارد

متن مقاتل شرح کل ماجرا نیست

نقطه به نقطه ان متون تفسیر دارد

گودال نیزه داغ غربت تشنگی زخم

هر جز از این ازمون تفسیر دارد

اسرار مستورند در سیمای اسما

این حا و سین و یا نون تفسیر دارد

من مبتلای مبتلای ابتلایت

من بیقرارم بیقرار کربلایت

بیا نگار اشنا شب غمم سحر نما

مرا به نوکری خود شها تو مفتخر نما

ای گل وفا حسین معدن سخا حسین

می کشی مرا حسین

حسین ارام جانم حسین روح و روانم

سرود

من اویس قرنم دل به دریا میزنم

اهل عالم بدونن من هم اهل یمنم

شب میلاد تو غوغا میکنه

خدا گره هامون و وا میکنه

کویر دلارو دریا میکنه

عالم به نام زهرا میکنه

دلم برا حرمت پر میزنه

دنیامون چراغونه لبهامون غزل خونه

دلهامون زیر بارونه

*******

حق با عشق تو سرشت یا حسین اب و گلم

تا که اسم تو میاد زیر و رو میشه دلم

مسیر هدایت دلبریه

نگین هدایتت حیدریه

کار دل ما همین نوکریه

نوکری دره خونت سروریه

جون من فدای تو میمیرم برای تو

بی تاب کربلای تو

********

قبیه ام سوی حسین مستم از بوی حسین

حاجت من تو بهشت دیدن روی حسین

تا تو رو داره دلم غم نداره

با تو دل ما چیزی کم نداره

دردای ما بی تو مرحم نداره

مثه تو دیگه عالم نداره

ما قطره تو دریایی ما مجنون تو لیلایی

ما مرده تو مسیحایی

سرود 2 تو همین فایل

عشق ابالفضل عشق حسین

عشق حسین عشق علی

عشق علی عشق نبی

عشق نبی عشق خدا

هر چی خدا بخواد همونه

ابالفضل بخواد تا روز محشر تموم درا بروم وا میشه

ابالفضل بخواد دلی که مرده به اذن خدا مسیحا میشه

******

راه ابالفضل راه حسین

راه حسین راه علی

راه علی راه نبی

راه نبی راه خدا

هر چی خدا بخواد همونه

ابالفضل بخواد یکی مثل من تو راه حسین مثه حر میشه

ابالفضل بخواد تموم راها به سوی خدا میونبر میشه

********

امر ابالفضل امر حسین

امیر حسین امر علی

امر علی امر نبی

امر نبی امر خدا

هر چی خدا بخواد همونه

ابالفضل بخواد یمن یا هر جا میرم سینم و سپر میگیرم

ابلفضل بخواد به امر مولا براش سر میدم براش میمیرم

******

روح ابالفضل روح حسین

روح حسین روح علی

روح علی روح نبی

روح نبی روح خدا

هر چی خدا بخواد همونه

ابالفضل بخواد فراری میشه گناه از من و دل سنگینم

ابالفضل بخواد منه ناقابل امام زمانم و میبینم

سرود-مناجات

ای عشق شور انگیز ای شور اتش خیز

مجنون مجنونم مستونه میخونم

من با تو ارومم بی تو سرگردونم

امشب که شب دلدادگی و مستونگی و مجنون شدنه

امشب ستاره از عشق حسین تا دم دم صبح چشمک میزنه

حرومه عاشقی به جز برا حسین

پیچیده تو بهشت صدای یا حسین

صلی الله علی مولانا حسین

*******

راهی که بشر را به خداوند رساند

عشق است و در این فاصله پل ساز حسین است

دانلود فایل های صوتی 


دانلود مولودی جدید برای تبریک گفتن ولادت امام حسین (ع) 94
دانلود با کیفیت عالی مولودی حاج محمود کریمی به مناسبت ولادت امام حسین (ع) 94
دانلود مولودی های ولادت امام حسین (ع) 94 با صدای حاج محمود کریمی

نظرات  (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی