ماه رمضان 94

ماه عسل 94,دعاهای ماه رمضان 94,سریال های ماه رمضان 94

ماه رمضان 94

ماه عسل 94,دعاهای ماه رمضان 94,سریال های ماه رمضان 94

دعاهای ماه رمضان 94 و اوقات شرعی و احکام و اخبار ماه رمضان 94
پیوستن به خبرنامه

شما از طریق خبرنامه ی زیر میتوانید در سریع ترین زمان ممکن گلچینی از مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید.

 

برنامه ماه عسل 94

خانم مقدم در برنامه ماه عسل 94

دانلود برنامه ماه عسل 94

صحبت های یک دختر در رابطه با مهمان برنامه ماه عسل 94

خانم مقدم در برنامه ماه عسل 94

این صحبت هایی که در ادامه خواهید دید از صفحه یکی از دوستان در اینترنت برداشته شده است.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
هر چقدر شکلک خنده بذارم کمه
وای چقدر دنیا کوچیکههه😂😂 من و این خانوم امسال تو مسجد معتکف بودیم😆
4بار اومد گفت شمارتو بده برات خواستگار بفرستم منم گفتم نمیخووووام خانوم.نمیییییخوام.یه بارم خواب بودم تو همون روزای اعتکاف یکی اومد بیدارم کرد😳 گفت پاشو این فرم رو پر کن.منم خوابالو خوابالو بلند شدم گفتم چیه برا چی پر کنم؟گفت مگه مجرد نیستی؟گفتم خب.گفت خب پر کن دیگه😳😕
فهمیدم فرم ازدواجه
خانومه😌
من😒
پ.ن:این خانومه که مهمون ماه عسل بود،کارشون اینه که لیست تهیه میکنن از دخترا و پسرا بعد خواستگار میفرستن برا دخترا😂
پ.ن:اونی که از خواب بیدارم کرد یکی دیگه بود،خانوم مقدم نبود


نظرات  (۱۱)

۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۶ شهریار صامت
خو چرا نخواستی...
می خوای ادامه تحصیل بدی؟؟؟؟
ببخشیدا..
الان دخترا منتظر یه خواستگارن..
):::خ
باسلام
به نظر من اشتباه کردی گاهی وقتها فرصتی برای جبران پیش نماید شمایی که اهل روزه ومسجدهستید مطمئن باش در خانه ی خدا هرچه خوشایند ست اتفاق می افتد .برای خود من هم پیش اومده ولی .....
حالا نمیشه اسم اون مسجد رو به ما هم بگی یا یه شوخی بیشتر نبوده ....😞


منم شماره خانم مقدم رو یا آدرس ایشون رو میخوام زیاد تو ایمیلم نمیرم ولی شمارم ٠٩١٩٨١۶٠٩٨۵ هست
سلام لطفا اگر شماره ی خانم مقدم و آدرس دفتر ایشونو دارین به من هم بدین
سلام 
سر کاری بود نه ...
اگه این طور نیست یه راهنمایی چیزی از آدم کم نمی کنه به خدا که ثواب داره 
حالا معلوم نیست چند نفر اینجا پیام بذار ولی خوب اگه اندک هم باشند پیگیر این قضیه هستن چه اشکالی داره این روزا ی آخرماه رمضان یه حرکتی داشته باشی کلی جوان هم دعاگوی شما باشن ....
عزیزان اگه کسی نشونی و آدرسی از خانوم مقدم داره بذاره بخدا ثواب داره
lotfan shomareye khanoom moghadam ro be men ham bedid.
شماره خانم مقدموکسی نداره

  باسلام. لطفا شماره و آدرس خانم مقدم معرف ازدواج رو برام بفرستید. ثواب داره به خدا. چرا باید دخترای خوب و تحصیل کرده تو خونه بمونن؟
شماره تلفن خانم مقدم برای دوستان 02144072422 
جهت اطلاع بعد از ماه رمضان تماس بگیرید

حسین آقا خدا خیرت بدهد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی