ماه رمضان 94

ماه عسل 94,دعاهای ماه رمضان 94,سریال های ماه رمضان 94

ماه رمضان 94

ماه عسل 94,دعاهای ماه رمضان 94,سریال های ماه رمضان 94

دعاهای ماه رمضان 94 و اوقات شرعی و احکام و اخبار ماه رمضان 94
پیوستن به خبرنامه

شما از طریق خبرنامه ی زیر میتوانید در سریع ترین زمان ممکن گلچینی از مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید.

 

متن توافق هسته ای تیر 94

به نام خدا

همانطور که میدانید توافق هسته ای تا اندازه ای پیش رفته است و احتمال اینکه توافق هسته ای اتفاق بیافتد بسیار است به هین منظور ما پستی را در رابطه با متن توافق هسته ای ایران و 5+1 تیر ماه 94 آماده کرده ایم که هر کسی میتواند پیرامون توافق هسته ای صحبت هایش را ارائه دهد و همچنین میتوانید بحث و گفتگویی را در رابطه با آن در نظرات انجام دهید.

توافق هسته ای بین گروه 5+1 در وین در حال انجام است و در آخرین اظهار نظرها اخبار حاکی از آن است که اروپایی ها اسب هایشان را عوض کرده اند و دبه هایی را در این رابطه انجام داده اند..

برای تیم مذاکره کننده ی کشورمان آرزوی موفقیت داریم .

خبرهایی که در این رابطه در خبرگزاری ها منتشر شده است را میتوانید در زیر مشاهده کنید.

01:30 رئیس کمیته روابط خارجی سنا روز یکشنبه بار دیگر مدعی شد که ایران چه با توافق و چه بی‌توافق هسته‌ای، در پی ساختن بمب اتم خواهد بود و همه بندهای توافق احتمالی را نیز زیر پا خواهد گذاشت.

00:54 یک منبع آلمانی با بیان اینکه ایران و گروه موسوم به 1+5 به توافق بسیار نزدیک شده‌اند، گفت با این وجود هنوز امکان شکست مذاکرات وجود دارد.

00:52 نشست معاونان فعلاً خاتمه یافت. امشب جلسات کارشناسی و معاونان ادامه دارد.
00:10 پایگاه خبری بلومبرگ به نقل از یک منبع آگاه مدعی توافق بر سر نحوه رفع تحریم‌های تسلیحاتی ایران شده و نوشته است که این تحریم‌ها به مرور زمان برداشته می‌شوند.

23:25 نشست معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا ادامه دارد

23:15 شام کاری 1+5

22:21 وزیر امور خارجه در بالکن کوبورگ در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا فردا به تهران برمی‌گردید؟ با بیان اینکه فردا هم کار داریم، عنوان کرد که تمدیدی در کار نیست.

21:50 نشست معاونان وزیر خارجه با اشمیت خاتمه یافت. از ساعت 22:30 دقیقه مجدداً نشست معاونان ظریف با وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا و رابرت مالی مشاور اوباما برگزار می‌شود.

21:33 «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی درباره مذاکرات هسته‌ای ایران نوشت: «غرب آماده امضای توافق پر از سازش بی سابقه با ایران است».

21:28 با توجه به قانون الزام دولت به حفظ دستاوردها و حقوق هسته‌ای ملت ایران، به دنبال حصول هر نوع توافق با 1+5، متن این توافق باید برای بررسی در اختیار نهادهای قانون گذار و نظارتی ایران نظیر مجلس و شورای عالی امنیت ملی قرار گیرد.

20:30 نشست ظریف و کری که ساعت 6:19 (به وقت وین) شروع شده بود، پس از نیم ساعت در ساعت 6:56 به پایان رسید
21:18 هر چه به ساعات پایانی مذاکرات در وین نزدیک‌تر می‌شویم اخبار جعلی و نادرست درباره روند مذاکرات بیشتر و بیشتر منتشر می‌شود و برخی نیز به جعل اخبار و توئیت‌های خبرنگاران و رسانه‌های حاضر در وین اقدام کرده‌اند.

21:10 دیدار وزرای خارجه ایران و آمریکا که اعلام شده بود قرار است ساعت 8 صبح به وقت محلی در پله کوبورگ وین برگزار شود، بالاخره برگزار شد.

نظرات  (۲)

ایشالله سربلند بیرون میان از این کارزار
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۰ پروانه-ملکی
عاشقتونممممم.مذاکرات تموم شده.همه چیز ائکی شدهخ.تیم مذاکره کننده هم با خانوادشون در وین در حال خرید هستن.یهوووو.ادا در نیارید واسه مردم ایران.فیلم بازی نکنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی