ماه رمضان 94

ماه عسل 94,دعاهای ماه رمضان 94,سریال های ماه رمضان 94

ماه رمضان 94

ماه عسل 94,دعاهای ماه رمضان 94,سریال های ماه رمضان 94

دعاهای ماه رمضان 94 و اوقات شرعی و احکام و اخبار ماه رمضان 94
پیوستن به خبرنامه

شما از طریق خبرنامه ی زیر میتوانید در سریع ترین زمان ممکن گلچینی از مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید.

 

فرستادن فیلم و کلیپ به برنامه ماه عسل 94

ارسال فیلم به برنامه ماه عسل 94

برنامه ماه عسل 94 و اپلیکیشن ماه عسل 94

آدرس اینستاگرام برنامه ماه عسل 94

اینستاگرامی که احسان علیخانی معرفی کرد برای ماه عسل 94 در ادامه مطلب میتوانید مشاهده کنید.

برنامه ماه عسل 94 مسابقه ای را تحت عنوان ارسال فیلم کوتاه به برنامه ماه عسل 94 و معرفی سوژه برگزار کرده است که باید فیلم را از طریق اپلیکیشن ماه عسل 94 ارسال کنید.

توجه داشته باشید اپلیکیشن ماه عسل 94 هنوز رونمایی نشده است و در برنامه های بعدی معرفی میشود. هنوز شرایطی برای ارسال فیلم به ماه عسل 94 عنوان نشده است و باید منتظر بود و دید چه شرایطی دارد.

عجله نکنید هنوز وقت هست برای معرفی سوژه ها به برنامه ماه عسل 94

همچنین آدرس اینستاگرام برنامه ماه عسل 94 این آدرس هستش : maheasal1394.ir


برنامه ماه عسل 94

اینستاگرام برنامه ماه عسل 94

روش فرستادن فیلم به برنامه ماه عسل 94

فرستادن فیلم و کلیپ به برنامه ماه عسل 94

نظرات  (۱۳۲)

سلام و وقت بخیر
بنده کار فیلمسازی کوتاه انجام میدم و حالا فیلمی با موضوع رمضان ساخته ام و قصدم ارسال آن به برنامه ماه عسل است چطور امکان پذیر میباشد ؟؟
ممنون از راهنماییتون
سلام ممنون از برنامه خوبتون عالیهههههههه
خیلی عالیه برنامه تون
ایشالله موفق باشید
بابات اینچه وضعیه آخه دیونه شدم  اینقد گشتمکه فیلمم رو ارسال کنم اه اه
ببخشید بعدا برامون اون اپلیکیشنشون رو بزارید که فیلم هامونو برای برنامه بفرستیم
آخه چرا انقد آدمواذیت میکنین بابا به خدا خسته شدم انقد گشتم -راستی برنامه تون هم خیلی عالیه
کتاب و شلواری احسان خیلی هستن
برنامتون عالیییییییییییییییییییییییییییییییی
۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۸:۳۳ نسیم پادبانی
سلام و وقت بخیر
برنامتون خیلی عالیه مخصوصا موضوع بچه های بهزیستی فوق العاده بود از صداقت حامد خیلی خوشم اومد خیلی خوب صحبت کرد
1- اما از میهمانانتون یکی برنامه اول هردو میهمان زن و شوهر صداقت نداشتن مخصوصا شوهر دلیل پرت کردنش اصلا عشق نبود یک کار احمقانه بدون فکر و فقط از عصبانیت این کار رو که خودکشی محسوب میشه انجام داده بود و تو اون سن عشق احساسی عشقشون عقلانی نبوده
2- مادر دختری که یکی از دوقلوها رو بخشیده بود حقیقت کارش رو نگفت همه ما دیگه دلیلش رو میدونم صداقت حرف اول رو میزنه واسه بهتر شدن برنامتون
3- پدر بچه های بهزیستی اصلا حرفی از کمک خیرین نزد و یکجا که رو زبونش کلمه خیرین داشت میومد حرفش رو کاملا قورت داد این کارش رو دوست نداشتم
لطفا واسه بهتر شدن برنامه از میهمانانی که راضی میشن بیان جلوی بیننده صحبت کنن بگین راحت و بی پروا حرفشون رو بزنن و صادق باشن
مرسی از برنام خوبتون

برنامتون خیییلی عالیه من هرسال برنامتون رو نگاه میکنم
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۵ سجاد مشهد
سلام . برنامتون خیلی خیلی عالیه . احسان جان خیلی قشنگ اجرا میکنی 
دوستت دارم خیلی دوستت دارم . عالی بود داداشم عالی 
خسته نباشین 
سلاااااااااااااااام احسان جون خیلی قشنگ اجرا میکنی  و احساسی که خرج میکنی واقعا  ازت دلههه
فقط خواهشا موضوع هایی که انتخاب میکنید خسته کننده نباشه و جذاب تر بشه من هر سال من با خانواده برنامتونو میبییم
سلام احسان جونمممممممممممممممممممممم  برنامه ات فوق العاده است مثل هر سال دوست دارممممممممممممممممممممممم به خصوص کت شلوارت
salam   merci   az barname  khobeton    va mamnon  az   mojri barnamaton   vaghaan khaste nabashid......
lotfan begid ta key vaght hast k  ma  kilip vase  titrazh  befrestim?
عالیییییییییی بازی میکنی احسان جوووون
برنامت واقعا عالی احسان جون مثل همیشههههههههههههههههههه
سلام
نمازوروزه شما قبول باشه
اقای احسان علیخانی
همونقدر که امسال شب عید قداست معلمی رو زیر سوال بردی الان که بیژن استرسا معروف کردی معرفت تشکر از همون معلم بدی که موجب شهرت او شد را بهش یاد میدی؟
من به عنوان یکی از معلمان جامعه از این همه تکبرشما واهانت به قشرمعلم نمیگذرم
شخصا هرموقع فیلم بیژن رو میدیدم فکر میکردم به این بچه یاددادن که این نقش روبازی کنه ولی بعد از اینکه فهمیدم فیلم واقعیه به استعداد ،شرایط خانواده وموقعیت اجتماعی این بچه شک کردم قبل از اینکه سرباز معلم!!!!!کلاسش روزیر سوال ببرم.
بهر حال شما عیدی خوبی به معلم زحمت کش تحت فشارجامعه ندادی
همون وقتم پیام دادم اما بازخوردی نداشت
چون خیلی دلخورم دوست ندارم برنامتون رو ببینم
  خانوم معلم عزیز توی هر قشری ادم خوب بد پیدا میشه مثل همون معلم که از اون پسر طفلکی فیلم برداری کرد ابروش برده هیچ ربطی به اقای علیخانی نداره  برنامشون خیای عالی معلم عزیز

سلام وقت بخیر طاعات و عباداتتون مقبول درگاه حق.

خسته شدم هی می خوام فیلم ارسال کنم ولی نمیشه.

در پاسخ به اون معلم عزیز می گم واقعــــــــــــــــــا دلت میاد از احسان جون نگذری و برنامشو نبینی؟؟؟؟
۰۶ تیر ۹۴ ، ۲۳:۴۴ مصطفی نجفی آتانی
سلام اقا دهنمون سرویس شد 
چجوری باید فیلمامونو بفرستیم؟؟ 
ماه رمضون تموم شد ... ای بابااااا 
۰۶ تیر ۹۴ ، ۲۳:۴۵ مصطفی نجفی آتانی
سلام اقا دهنمون سرویس شد 
چجوری باید فیلمامونو بفرستیم؟؟ 
ماه رمضون تموم شد ... ای بابااااا 
 بابا بگید  چه جوری فیلم  بفرستند دهنشون تو ماه رمضون خیلی سرویس شدهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه طفلکی
احسان جون توکه خودت ابرو لیزر میکنییو ارایش پس غلط میکنی تورسانه ملی دیگرانو مورد انتقاد قرار میدی!
درضمن گریم کردن با ارایش کردن فرق میکنه!
سلام
ببخشید چند نفر پرسیدن چه طوری فیلم ارسال کنن ولی هیچکس جواب نداده.
منم فیلم ساختم ولی هر گزینه ای که میزنم نمیشه ارسال کنم
ماه رمضون تموم شد خب بگید دیگهههههههههههههههه.
در ضمن منو دختر خاله هام عاشق ماه عسلیم.
مخصوصا که خوده احسان با عسل چشماش میاد تو برنامه.
به چشم برادری.
من میام تا جوابمو ببینم
البته اگه لطف کنین جواب بذارین
چطوری باید فیلم بفرستیم
سلام آخه چرا این همه کت و شلوار دارین شما؟همه مال خودتونن یا آرشیو لباس؟
آقای احسان علیخانی نه احسان جون...... زود پسرخاله میشید--بعد آقایی که محترم نیستید اولا خودت غلط میکنی که راجب احسان حرف میزنی -بعدشم فکر کردی کی هستی - نکنه فکر میکنی با این افکار احمقانه که داری شش دانگ بهشت رو خدا به نامت میکنه- با این طرز فکر مزخرف بهتره یا بری پیش دائش یا طالبان
در عجبم چرا لباس فرشتگان را میپوشند آدم ها به هنگام قضاوت یکدیگر
سلام، بنده در جواب اون آقا پسری که اسمش جواده و گفته آقای علیخانی آرایش میکنه و یکسری توهینای دیگه باید بگم اولا آقای علیخانی بدون آرایش و گریمم خودش زمینه زیبایی رو داره دوما قیافه که ملاک نیست اگه شما خیلی ادعات میشه مثله ایشون با متانت و شخصیت دو دیقه جلو دوربین بدون تپق صحبت کن، این حرفایی که شما و امثال شما میزنین فقط مختص آدمای عقده ای و حسوده، من خودم پسرم ولی نهایت احتراتمو برای آقای علیخانی قائلم چون مثله ایشون کم پیدا میشه...والسلام
سلام به داداش خوبم آقا آرمان- خواستم سکوت کنم ولی وقتی دیدم دارید از حق دفاع میکنید کم لطفی بود اگه ازتون تشکر نکنم - هنوز آدمایی پیدا میشن که زود قضاوت نکنند و از روی حسادت آدما رو زیر سوال نبرند - ممنون آقا آرمان
 سلام همین اقای که میگن احسان جون ارایش میکنه که نمکنه مطمن باشید خودش خیلی از این غلطا میکنه واقعا برای افکار مریضش متاسفم 
برنامه امروزتون زیاد جالب نبود اقا احسان محترمممممممممممممممممممممم
سلام
اگ ممکنه شرایطه ارسال فیلم و بگین
باتشکر
زودتر رسیدگی بشه
.
.
.
خخخخ
الکی مثلا من خعلی شاخم (:
سلام به دوستان عزیزم و نماز و روزه هاتون قبول - اون دسته از دوستان که تمایل
به فرستادن فیلم به برنامه ماه عسل دارند- شرایط فرستادن فیلم بارها در برنامه زیر نویس شده- البته دقیقا نمیدونم چطوری چون من نمیخوام فیلم بفرستم .
برای همین زیر نویس که میشه سرسری میخونم- باآمید به رسیدن به آرزوهاتون در این ماه عزیز
اقا احسان باز برای برنامه ات حاشیه درست کردی با اوردن الهام عرب مدلینگ لباس  به نظرم من این شغل  خوبی  هست اما نه برای اینکه  یه هم چنین فردی بیاری تو رسانه ملی که اخرش رسوا بشه  گرچه   ماه پشت ابر نمی مونه
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۳ ملیحه ویسی نسب
سلام به ماه عسلی ها...
احساس میکنم که برنامتون امسال مثه سالای قبل جذاب نیست و مهموناتون بیشتر تکرارین. اجرای آقای علیخانی مثه همیشه خوب و عالی اما محتوای برنامه کم . ممنون
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۵ فاطمه خان حسین پور

سلام به تمام بچه های ماه عسل. دکور امسالتون واقعا زیباست چون من عاشق آسمونم اما مثل اینکه تقلید شده ایرادی نداره چون اولین باره میدیدمش طرح جالبی بود. برنامه امسالتون خوب هست اما نه مثل سال پیش چه کنیم همه سوژها که نباید خاص باشن. همه ادما طوری مورد امتحان قرار میگیرن که متوجه نمیشن مهم اینکه بگی خدایا به امید تو.

بعضی از نظرات رو خوندم طررز فکرشون خیلی جالب و خنده دار بود که مجری رو خیلی راحت مورد انتقاد قرار میدن چه رفتار، چه پوشش ، ماه عسل مختص به آقای علی خوانی نیست اگر گروه خوبتون نبود مجری برنامه هم نبود

کاش میشد یه عکس از صحنتون رو سایت قرار بدید تا بتونم کپیش کنم قبلا گفتم عاشق آسونم چون خدا طراحش بوده 

خدانگهدار التماس دعا برای جوانان ایرانی

۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۱ فاطمه خان حسین پور
 ما آدما زود قضاوت میکنیم .. . گاهی اوقات حتی شیطون هم به ما حسودیش میشه پیش خدا گله میکنه گریه میکنه میگه این ادم با تمام گناهایی که کرده باز هم میبخشیش . انوقته که خدا میگه  چه کنیم انسان است دیگر خطا نکند که جایز الخطا نمیشد برای همین نمیشه در مورد نظرات دوستان زود قضاوت کرد شاید درک انها از موقیعت چیزی بود که به زبون آوردن
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۹ نازنین عزیززاده
سلام برنامتون خیلی عالیه چه جوری فیام بفرستیم
بابا ملتو گذاشتین سر کار؟! خب  کجاست پس این اپلیکیشنتون
خسته شدیم بخدا از بس گشتیم
سلام آقای علیخانی خیلی خیلی مجری خوبی هستن . واقعاً کار بلدن من برنامه ماه عسلو همش دنبال میکنم
عالیه

سلام,خسته نباشید,ان شالله عاقبت بخیر بشید اقای علیخانی  و افراد زحمت کش پشت صحنه ماه عسل+ عزیزانی که نظردادگذاشتن ,نمازروزه هاتون قبول

یه درخواست خیلی کوچیک ازتون داریم همه,اینکه خب آدرس یه ایمیل بدید ما فیلمامونو بفرستیم دیگه,اگه اینکاروکنید خیلی خوشحال میشیم,مچکر

سلام واقعا خسته نباشین و خدا قوت
نماز و روزه هاتون قبول
میشه ی راهنماییم کنید؟من اصن نمیتونم فیلممو ک برا تیتراژ گرفتم بفرستم
میشه بم بکید چجوری باید بفرستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون از لطفتون.
۱۲ تیر ۹۴ ، ۲۰:۵۲ فاطمه چگینی
سلام اقای علیخانی من از همه ی کسانی که به شما برنامه عالی تون بی احترامی کردند معذرت میخوام  ماه رمضان خیلی قشنگ اما با ماه عسل یه چیز دیگه است  برنامتون ادامه بدین  مثل همیشه که عالی عالی تررررررررررررررررررررررررررررررر   میشه
۱۲ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۰ شهلا کریمی
سلام نمازو روزه هاتون قبول
من واقعا از طرف همه اون هایی که به آقای علیخانی بی احترامی کردن معذرت خواهی می کنم...ایشون تمام تلاششونو می کنن برنامه می سازن هرکس می خواد ببینه و گریه کنه هر کس میخواد نبینه ولی حق بی احترامی نداره...من امروز واقعا خیلی بابت صحبت های مهمان برنامه خطاب به اقای علیخانی ناراحت و عصبی شدم...واقعا نمی دونم باید چی بگم
انشالا همیشه سالم و سلامت باشین و همیشه به این کار خدا پسندانتون ادامه بدین و هر کسی بهتون بی احترامی کرد قاطعانه خودمون جوابشونو میدیم...
خسته نباشید
سلام خسته نباشید .ممنون ازبرنامه خوبتون من به خاطرکم لطفی بعضی ازمخاطبین که باعث ناراحتی شما شده ازطرف اونها عذرخواهی میکنم برنامه سازنده وخوبی دارید امیدوارم ادامه داشته باشد .موفق باشید
۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۶ فاطمه چگینی
 اقای علیخانی این قول بهتون میدیم که ما پشت شما وماه عسل قشنگتون هستیم  امیدوارم همیشه رو لبتون خنده باشه وخودتون به خاطر حرف هایی که خیلی مسخرف هست

ناراحت نکید دوستون دارمممممممممممممممممممم 



باسلام وعرض ادب واحترام خدمت شمامجری متین،نجیب، صبوروبزرگوارآقای احسان علیخانی،امیدوارم کم لطفی وبی ادبی بعضی ازمخاطبان روببخشیدمن ازطرف همشون ازشماواقعامعذرت میخوام وخیلی متاسفم که درک ضعیف بعضی ازمامردم باعث میشه که برنامه بسیارقوی وآموزنده بامجری فهیم ومسلط براجراروزیرسوال ببرند.خیلیاهستندکارایی ازشون سرمی زنه که دل انسان روبه دردمیاره ولی کسی نیست که ازشون ایرادبگیره واونهارومجازات کنه.خداکنم حداقل تواین ماه پراز رحمت وبرکت به خودمون بیاییم وبدونیم هرحرفی که می زنیم ویاهرکاری که میکنیم هم این دنیاوهم آن دنیابایدجواب پس بدیم وبپذیریم که مرگ ازمافاصله چندانی نداردسعی کنیم دست ازحرفهای بی اساس وپوچ وگاهی گستاخی برداریم.باورکنیداینهانصیحت نیست بلکه حقیقت زندگی همه ماست. آقای علیخانی ازصمیم قلب ازخدامیخوام که هیچ وقت ناامید نشین وهمچنان مقاوم واستواربرنامتون روادامه بدید.شماروبه خداوامام زمان(عج)می سپارم وانشالله که ازامروزبازهم شماروتوبرنامه بسیارخوب ماه عسل ببینیم.




دوستای عزیزم هوادارای محترم
میدونم که همه قسمت16برنامه رودیدن وصحبتهای پرازحزن ودلشکستگی آقای علیخانی روشنیدن
بچه ها بنظرتون براشون رحیه مونده که مثل قبل عالی عمل کنن؟؟
به نظرمن نه البته حق هم دارن.
دوستان من بیاید یه یاعلی بگیمو یه انرژی مضاعف بهشون بدیم واقعا این حق آقای علخانی نبود که اینطوری تخریبش کنن سامانه پیامکی باید منفجربشه از انرژی هرکی موافقه یاعلی
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۱ علی محمد خان

با سلام خدمت آقای علیخانی عزیز

میخواستم بگم اصلا ناراحت نباش قوم بزرگ لر پشتیبانت هستند کافیه لب تر کنید به حمایت از شما راهپیمایی ملیونی راه میندازیم

چاکر شما علی محمد خان بیرانوند

در پناه خدا باشی

۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۶ هرکه باشم من خدانیستم...یادم باشد
یاعلی ...تو هرکاری سختی وجود داره به قول خودتون خوش به سعادت کسی که مشکلات رو شبیه خودش بکنه اگه یه مشکلی پیش اومد بگیم باش من شبیه تو نمیشم تو شبیه من شو تواز فیلتر من رد شو...همه این حرفاتون یادمه...شما میتونین ما همه به شما ایمان داریم...توکل به خدا 
سلام میشه بگید چجوری میشه فیلمارو فرستاد؟یکی ج مارو بـــــــــــــــــــــــــده

سلام آقای احسان علیخانی..

خواستم بابت همه تلاشی که برای بهتر شدن برنامه انجام میدید تشکر کنم و خسته نباشید بگم و همینطور از طرف خودم از شما بابت تمام توهین هایی که به شما شد و قضاوت شدید عذرخواهی کنم و اینکه بگم شما بهترین مجری هستید که در برنامه ماه عسل حضور دارید من تمام برنامه شما رو (ماه عسل ) که هر سال از شبکه 3 پخش شد دیدم و به جرات می تونم بگم  2-3 بار  که ماه عسل بی حضور شما پخش شد جای شما رو صندلی خالی بود و هیچ مجری نتونست جای شما مجری توانمند رو پر کنه .. واقعا متاسفم برای بعضی از عموم که راحت اطرافیان خودشونو قضاوت می کنن و خودشونو خدا می دوننو  راحت بقیه رو تعریف می کنن اینا از نظر من حسودن چون نمی تونن پیشرفت کسیو ببینن , دیروز که این برنامه  رو دیدم وقتی شما شروع به صحبت کردید و ناراحتی رو تو چهره شما دیدم گریه کردم واقعا جای تاسف ...

حضور اون خانم تو برنامتون  و مشکلاتی که پیش اومد نه تقصیر شماست و نه به نظرم اون خانم.... هر کی مسئول زندگی خودشه.... بعضیا خودشونو استغفرلله پیامبر و امام فرض کردن که معصوم هستنو هیچ اشتباهی نکردن ..... حقوفتونم نوش جونتون  ,حقوف شما در برابر کسایی که از این مردم می کنن ناچیزه .. من تا الان برای هیچ ترنامه ای پیام  نفرستادم و اینبار خواستم برای شما بنویسم چون خودم چندبار بیدلیل قضاوت شدم  و می تونم حس الان شما رو درک کنم تنها چیزی که آرومم می کرد این بود که من یه دونه خدا دارن نه ده تا ... امیدوارم این پیام موجب تسلی خاطر شما بشه .

با تشکر...َ

سلام من نمیدونم مردم با این حرفایی که از خودشون در میارن و میزنن چه سودی میبرن دیدن برنامه ماه عسل چه ربطی به کت و شلوار و حقوق آقای علیخانی داره ملت به جای اینکه به اصل قصه گوش کنن چشمشون دنبال فرعیات هست بابا این برنامه درست نشده تا بخواین در مورد لباس و پول نظر بدین اصل قصه رو گوش کنین و ازش درس بگیرین همین بسه 
راستی دیروز خیلی دلم برای آقای علیخانی سوخت ولی خیلی کار خوبی کرد که قضیه رو روشن کرد تا دیگه حرفی نباشه باید زودتر این حرفا رو میزد تا به فرصت طلبا این اجازه رو نده که پشتش حرف بزنن و شایعه کنن 
ماهتون عسل
با سلام و تشکر از برنامه خوبتون. آقای علیخانی یک نکته رو خواستم عرض کنم خدمتتون اونم اینه که کسانی که اینجا کامنت میزارن نه سنشون مشخصه و نه میزان تحصیلشون و نه هیچ چیز چیزه دیگه ای. ممکنه کسانی بیماری روانی داشته باشن یا کم سن و سال باشن  یا مشکله دیگه ای داشته باشن که توهین میکنن و حرفایه بیخو دمیزنن. شما به هیچ کدوم توجه نکن.  هم خودت مجری فوق العاده ای هستی هم برنامت فوق العاده است. هم چنان با قدرت و جسارت و شجاعت پیش برو. نه به قربون صدقه رفتنات توجه کن نه توهین کردنا.  خدا یار و همراهت باشه ان شاالله.
سلام علیکم 

خدمت عوامل زحمت کش و مجری محترم برنامه ی ماه عسل خداقوت و اجرتان باخدا وظیفه ی خودمان دانستیم که ابراز تاسفمان را نسبت به قضاوت های بی مورد و حرف های توهین امیز و تهمت های ناروا و...را داشته باشیم.درسته که بخندیم خوبه برنامه شاد ببینیم خوبه جوونیم دوست داریم ولی همش بخندیم خوب نیست ندونیم دور و اطرافمون چی میگذره خوب نیست غرق شدن هر کسی در دنیای خودش خوب نیست توقع بی حد و اندازه ار دیگران خوب نیست اینه شکستن خوب نیست آیا ایراد از آینه است که تصویر چنداد جالبی منعکس نمی کند یا...
اگر روزی روبه روی به قول شما قاب ماه عسل بغض کردیم گریه کردیم لا اقل حس کردیم ادمیم دل داریم برای یک لحظه گفتیم خدایا به تو پناه می بریم ...
خیلی سخته...
دعا کردیم...
درنمازها و زیارت ها به یادشون بودیم...
کمی هم به رفتار خودمون فکر کردیم گرچه درست نشدیم اما خوبه بهت یاداوری کنند که تو چقدر درناز و نعمتی چقدر خدا منت گذاشته سرت چقدر از نعمتهایی که تو داری و دیگران ندارند یا دارندو یک جوری از دستش می دهند و جای خالیشان خیلی خالیه و تو داری...
ما به مولامون علی دلمون قرصه آفتابی از اون درخشنده تر داریم؟
بالعن و شتم او می خواستند محوش کنند خرابش کنند 
علی شاه شاهان است و هست و انان اند که محو و نابود شدند.
به خدا توکل کنید   وسلام

تابدری وخورشیدتو رابنده شده است     
تا بنده تو شده است تابنده شده است
زان روی که از شعاع نور رخ تو 
خورشید منیر و ماه تابنده شده است

سلام میکنم به آقای عیخانی گل واقعا اجراتون فوق العادست.

یه سلامم میکنم به شیرمرد لر آقای علی محمد خان ماشاالله به غیرتت دمت گرم داداش...

 آقای علیخانی ما شما رو خیلیییییی دوست داریم همه برنامه هاتون قشنگه
من هر سال برنامه هااتون رو دنبال می کنیم واقعا شما بهترین مجری دنیا هستید ، به شایعات گوش  ندهید 
ب جا اینکه اینقد این موضوع رو کش بدین ب سوال من ج بدین بگین چطو فیلم بفرستممممممممممممم یادتونم باشه بعضیا دهنشون اندازه هندونه و مغزشون قده نخوده پ جدی نگیرین اینارو
۱۴ تیر ۹۴ ، ۰۰:۰۱ فاطمه چگینی
سلام اقای علیخانی عزیز  دید ی   گفتم هم پشت شما هستیم پس امیدوارم هیچ وقت ناراحت نباشید و همیشه از اون خنده های خوشگلتون بزنید دوستون دارم واین بدونید خیلی مجری خوبی برای ما ایرانی ها هستید
۱۴ تیر ۹۴ ، ۰۱:۲۸ قضاوت ممنوع
سلام با تشکر از برنامه ی زیباتون و خدا قوت به تمام دست اندر کاران برنامه ماه عسل٬بعضی ها اگه یک نقطه سیاه تو صفحه سفید باشه اون نقطه سیاه رو میبینن و به الباقی صفحه که سفیده توجه ای نمیکنند عادت کردیم به اینهمه نامردی عادت کردیم واقعا جای تاسف داره من به شخصه بابت تمام این بی احترامی ها عذر خواهی میکنم به کارتون ادامه بدید. در پناه حق
یکــــی از فرقهـــــای انسان با خدا ایـــــن است کـــــه: انسان تمـــام خوبیهــــا را با یکــــــ بــــدی فرامــــوش میکنــــد ولــــی خدا تمــــام بدیهــــا را با یکـــــ خوووووبی فراموووووش میکنــــــه.
همیشه از خوبیهای انسانها  یه دیوار بساز اگه یه روز بدی دیدی فقط یه آجر کم کن ، بی انصافیه اگه دیوارو خراب کنی.
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۵ هرکهباشم من خدانیستم...یادم باشد
معلم محترم .......سلام........تاکی بایدنفهمیم،تاکی خودمونو به اون راه بزنیم،به نظرتون وقتش نشده به خودمون بیایم،به نظرتون این فهمیدن به نفع اون بنده خدا نشد؟شایدشمانفهمیدیدولی اطرافیانش چطور؟که بهش لقب بیژن استرس دادن،اینقدرخودخواه نباشیم،اگر همین قشری که شماازش طرفتاری میکنین ازکارش سوءاستفاده نمیکرداون بنده خدا یک عمرسرزنش نمیشد،اقای علیخانی وقتی یک اشتباه کوچیک پیش میاداونم سهوا هزاربار معذرت خواهی میکنه ولی شما خیلی شیک جبهه میگیرید،تاکی؟؟پس من هم به نیابت از همه دانش اموزان،از همه انها حمایت میکنم ومیگم شمارو نمیبخشم....هدف من وامثال من اینه که جلوی افکارغلط رو بگیریم پس خواهشابا این حرفاتون به اینطورافکارهای غلط وبی اساس جهت ندهید...در ضمن اگر الان میگن معرفت تشکر ادم یاد موفقیت اون میافته نه رسواییش، حرفای من فقط انعکاس حرفای خودتون بود.در ضمن با نگاه کردن یا نکردن منو شما به ماه عسل اتفاقی نمیافته مطمئن باشین.                                                                      
در جواب بعضی از افراد باید بگم...
خدایا صدای افکار بعضی از آدمهایت را خاموش کن تا صدای تو را بشنوند
آنقدر غرق در قضاوت هستند که فراموش کرده اند قاضی تویی....... همین

۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۹ هرکه باشم من خدانیستم...یادم باشد
شب قدر شب بیدار شدن است نه بیدار ماندن ،ای بیدار شدگان برای در خواب ماندگان دعا کنید، التماس دعا
احسان جون دوست دارممممممممممممممممممممممممممممممم
کل سال هوای غفلت دامن گیرمان کرده بود این شبها شبهای به خود آمدن ودعاو در نهایت خود را به خدای خویش سپردن است . درنهایت چه صفایی دارد به هوای تو پروانه شدن ..... التماس دعا 
سلام و وقت شما بخیر 
آقای علیخانی منم جز اون دسته افرادی بودم که برنامه امسال شما رو اصلا ندیدم،بجز یک بخش بسیار کوتاه!!
از برنامه ای که عید داشتید،بعنوان یه معلم این جامعه بسیار دلخور شدم،البته فکر میکنم، اگرکار همون معلم هم که ریشه یابی می شد،سوژه برنامه شما به جای ایشون یه نفر دیگه بود.
من هم امسال رقم دستمزد شما رو باور کردم و حتی تو گروهها کپی کردم،اما الان خواستم به خاطر این زود باوری و نشر خبری که از صحت اون اطلاع کافی نداشتم، عذر خواهی کنم،امیدوارم عذر خواهی منو بپذیرین!!!
با آرزوی اینکه این برنامه به رشد و آگاهی مردم ایران کمک کنه،و شما رو با برنامه های بهتری ببینیم
متشکرم
۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۳:۳۹ بهترین نیستم اما خودمم
با سلام آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگی
آقای علیخانی نمیدونم چه حکمتیه 2 ساله تو شبای قدرموقع قرآن به سرگیری یاد شما می افتم و براتون دعا میکنم ایشالا به هر چی میخواید برسید فقط شما هم واسه ما دعا کنید 
اجرتون با امام حسین،  برنامتون عالیه داداش ....... التماس دعا
اقای علیخانی تو شب قدر ما از دعاتون محروم نکنید  ماشما رو دعا میکنیم  که به هر خواستی میخوای برسی
سلام آقای علیخانی بهتون افتخار میکنم
بعدم به سالومه میگم تو دهنتو ببند خودت سراسر کثافتی
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۸ بهترین نیستم اما خودمم
یه آدم عقده ای دیگه پیداشد، پریا عقدتو جای دیگه خالی کن درد داداشم بخوره توسرت، کثافت تو و امثال توان ، حسادتتو اینقدتابلو بروز نمیدادی ...
آقای علیخانی به حرف این آدمای مزخرف اهمیت ندین فقط به خدا واگذارشون کنید....

۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۶ فاطمه چگینی
پریا خانوم واقعا نمیدونم چه هدفی داری از این لحن حرف زدن توهین کردنت فقط این بدون امثالی مثل تو فوق العاده کمبود دارن ونمی تونن موفقعیت دیگران به ببیند  ما از احسان علیخانی حمایت میکنیم این بدون عقدی

چگینی مثل اینکه اصلا تو باغ نیستی من به سالومه گفتم اون حرفارو بهتره اول بری اطلاعاتت رو ببری بالا چگینی ببینی دنیا دست کیه

اصلا میدونی سالومه کیه چی گفته!!!!!!!!!!!!!!!!!

من خودم از طرفدارای آقای علیخانیم مثل اینکه نمیفهمید منظورم سالومه بوده واقعا نمیفهمید

همین که آقای علیخانی فهمیده کافیه

بعدم ادب خودتونو خوب نشون میدید!!!! چقدرم توهین نمیکنید!!!!!

خاتوم محترم به شما هیچ ربطی نداره من تو باغ هسنم یا نیستم  اگه با سالومه خانوم حرف داری بدون اینجا جاش نیست اطلاعنم خداروشکر خوبه پریا خانوم
 بعدش این بدون من تاالان از دشنام استفاده نکردم اگه با سالومه حرفی دشنامی داری رودرو بهش بگو اینجا جاش نیست  خانوم اطلاعات

خانم فاطمه حق با پریاست بهتره الکی دعوا راه نندازی اینجا جای دعوا نیست

شما سالومه رو نمیشناسی متعجبم؟

 

واقعا خسته نباشی گل کاشتی مرحبا آقای علیخانی
باسلام وخسته نباشید به تیم محترم ماه عسل
تاحالا فکر میکنم نمره ی قبولی رو گرفته باشید موضوعات برنامه به گفته ی خودتان هر چند تکراری هستند اما این گونه تکرار کردن باعث مرور می شود مگر نه اینکه دنیا نیز تکراری ست اما همیشه فرصت مرور برایمان محقق نمی شود ...... اما یه پیشنهاد خیلی دوست داشتم درباره حجاب .نوع حجاب .ومتریالی که برای حجاب صرف میشود وبحث پوشش ونوع البسه ای که الان در کشور باب شده برنامه ای داشتید.....با تشکر....یاعلی
با سلام به آقای علیخانی ممنونم از برنامه خوبتون
میخواستم از پریا حمایت کنم با شمایی هستم که بهترین نیستی ولی خودتی واقعا این چه طریق حرف زدنه چرا الکی جو دادی پریا که به احسان چیزی نگفته با سالومه بوده براتون متاسفم همین کارا رو میکنید میگن ایرانیا فرهنگ ندارن زود بیخود و بیجهت یارو رو میگیرید به باد فحش و انتقاد بدون اینکه بدونید چی گفته با کی بوده!!!'
پریا خانوم من ازشما معذرت میخوام  خیلی زود قضاوت کردم  امیدوارم من ببخشی
پریا خانوم من ازشما معذرت میخوام  خیلی زود قضاوت کردم  امیدوارم من ببخشی

فاطمه خانم خدا ببخشه. تقصیر بهترین نیستم اما خودمم بوده که بدون اینکه بدونه با کی بودم بهم توهین کرده هر کسی شخصیت خودشو نشون میده شماهم نمیدونستی سالومه کیه برا همین فک کردی با آقای علیخانی بودم 

همین که فهمیدی زود قضاوت کردی خودش ارزش داره

خیلی ازتون ممنونم

بهترین نیستم اما خودمم!

این دعوا رو تو راه انداختی بهتر نبود اول حرفاتو مزه مزه کنی بعد بنویسی

حالا سالومه رو نشناختی با پریا چیکار داشتی من نمیدونم!

 

۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۱ هر که باشم من خدا نیستم...یادم باشد

سلام طاعات همگی قبول عزیزان  اینجا جای بحث و دعوا نیس خاطر اقای علیخانی به اندازه کافی مکدر شده،خوب بودن ملاک نیس،خوب موندن ملاکه،اگرکسی رو بخشیدی،بدون که حتمابخشیده میشی،اللهم طهرقلبی من النفاق وعملی من الریاولسانی من الکذب وعینی من الخیانت...دعای من برای همه. اقای علیخانی اگه اون حال خوبه بهتون دست دادهمه مارو دعا کنید.ماهتون عسل.

وقتی دلت با خداست،
بگذار هر کس میخواهد دلت را بشکند...
وقتی توکلت با خداست،
بگذار هر چقدر میخواهند با تو بی انصافی کنند...
وقتی امیدت با خداست،
بگذار هر چقدر میخواهند نا امیدت کنند...
وقتی یارت خداست،
بگذار هر چقدر میخواهند نارفیق شوند...
همیشه با خدا بمان.
چترِ پروردگار،بزرگترین چترِ دنیاست
التماس دعا.....
     
  لاتکلمنی الی نفسی طرفه عین ابدا لااقل من ذلک ولااکثر
    خدای من
    من را به نفس خودم وا مگذار به اندازه ی چشم به هم زدنی ونه کمتر از آن ونه بیشتر .
                                                                                                                 امام صادق(ع)
۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۱:۱۹ علیرضا اسحاقی
می خواهم برایتان فیلم بفرستم ولی درسایت نمی توانم
امام علی (ع) به مالک اشتر فرمودند: اگر دیدی شب کسی خطایی میکند-

صبح حق نداری بر این اساس به آن فرد نگاه کنی- شاید صبح سرنماز  استغفار کرده باشد.


شهادت امام مظلوم- امام علی رو به همه ماه عسلی ها تسلیت میگویم
۱۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۹ بیننده ی پروپاقرص

سلام آقای علیخانی..بسیار متشکرم از همه ی زحماتتان..ماه رمضان بهترین ماه های خداست و شما بهترین برنامه را در این ماه میهمان خانه ها میکنید و در بهترین لحظه در دم دم افطار حال خوشی به بینندگان میدهید..امیدوارم سالیان سال پابرجا باشید..برنامه امشب هم خیلی تاثیرگذار بود که باوجود داشتن دو دختر حاضرم فرزندی را قبول کنم تا او نیز دارای پدرومادر شود..یاعلی مدد

سلام واقعا ممنون از برنامه خوبتون اما مهمونای امسالتون زیاد جالب نیستن ب جز اندکی پارسال خیلی جذاب تر بود.درضمن اقای علیخانی شما تقریبا 30دقیقه خودتون صحبت میکنین وقت برنام گرفته میشه یه خورده ب مهموناتون وقت بدین.با عذر معذرت
سلام به همه ی دوستان ماه عسلی... واقعا خسته نباشید... خدا قوت...من یه خواهشی دارم... در برنامه ی شهدای غواص تویه پخش کلیپ تشییع عزیزان، یه مداحی رو کلیپ داشت میخوند ... میگفت آی عاشقا آی عاشقا... بقیش یادم نمیاد ! خیلی دنبالشم ولی پیدا نکردم...! خیلی قشنگ بود ولی نمیدونم اسم مداح عزیزمون چیه...! خواهشا اگه کسی میدون بهم بگه خیییلی دنبالشم... مرسی
سلام خسته نباشید
برنامتون عالیه....خواستم بگم ک توروخدا حامد(بچه های بهزیستی مشهد) رو با خانومشون برای عید فطر بیارینشون.
ممنون
بابا  یکی پیدا نمیشه طرز فرستادن فیلم رو بگه؟؟؟؟ای بابا 
ماه رمضان تموم شد.
اقای  علیخانی ممنون میشم کمک کنید....
سلام .منو واقعه خسته کردین با این سایتتون  چرااااااااااااااااااااا  فیلم ارسال نمیشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ای خدایی که همه ی دلها به نام تو آغاز می شود و همه ی عشقها از نگاه تو سرچشمه می گیرد
ای خدایی که برای خوشبختی دریاها، باران را فرو فرستادی وبه خاطر گل روی خورشید، به کوه ها
گفتی هرگز راه نروند ......
روح مرا مثل پر پروانه ها زیبا کن و مرا در میان گرگ های نفس و گناه تنها مگذار......
الهی آمین والتماس دعا

یارب اگر نگذری از جرم و گناهم چه کنم ؟
ندهی گر به در خویش پناهم چه کنم ؟
گر برانی و نخوانی و کنی نومیدم
به که روی آورم و حاجت ز که خواهم ؛ چه کنم ؟
نیمه شب است و من هستم و تنها صدای تپش قلبم !
قلبی که یادش از خدا سرشار است و امیدش همه لطف اوست
 التماس دعا 
یا علی مدد
۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۱:۳۸ یه لرستانی
با سلام، میخوام یه پیام بذارم میدونم اینجا جاش نیست ولی به دلیل پرمخاطب بودنش باعرض معذرت اینجاحرفمومیزنم
من اهل لرستانم همون جایی که قهرمانانی مثل پروفسورباهرمغزسوم فیزیک جهان،احسان کامرانی مخترع قرنیه مصنوعی چشم،آیت الله بروجردی و... روپرورش داده اونوقت یه عده ازخدابی خبرکه میخوان یه جوک بگن یاعده ای رو دست بندازن از کلمه لراستفاده میکنن،کسی نیست به اینا بگه اگه خدایی نکرده واسه کشورمامشکلی پیش بیاددوباره خیلیهاتون قایم میشیدتاآبها ازآسیاب بیفته،بازم غیرت لرهاکه حتی زنهامون یکی میشن مثل بی بی مریم بختیاری فرمانده سپاه بختیاری
باتشکر از برنامه خیلی خوبتون، ماهتون عسل
پاسخ:
لرهای عزیز همیشه برای ما عزیز بوده اند و این عمل که برای قومیت های عزیز کشورمان صفت ها و جوک هایی ساخته میشود واقعا یک عمل شنیع است.
ممنون بابت ارسال کامنتتان
با سلام من نمیدونم چطوری باید فیلم رو ارسال کنم اپلیکیشن رو دانلود کردم حالا باید چکار کنم؟
دلم گرم خدایی ست که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه میداند گنه کارم دلم گرم است میدانم بدون لطف او تنها تنهایم .....
همیشه سرم بالاست 
چون بالا سرم خداست
یاعلی
پاسخ:
ممنون از نظرتان
۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۲:۲۵ مریم فریدونی

با سلام

چطوری فیلم ارسال کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حتما جواب بدید لطفااااااااا

پاسخ:
از این طریق اقدام کنید
سلام طاعات تون قبول 
در مورد برنامه دیروز باید بگم که دست مریزاد خسته نباشید 
فقط یه سوال چه اشکالی داره وقتی به گفته خودتان این همه اس ام اس  و تماس دارین راهنمایی شکل بگیره از چه طریقی میشه به مهمان دیروز تون دسترسی پیدا کرد نه شماره ای نه سامانه ای نه سایتی ونه نشانی و آدرسی ...منظورم خانم مقدم وامثال ایشان ....کمکمون کنید ...یاعلی
سلام طاعات تون قبول 
در مورد برنامه دیروز باید بگم که دست مریزاد خسته نباشید 
فقط یه سوال چه اشکالی داره وقتی به گفته خودتان این همه اس ام اس  و تماس دارین راهنمایی شکل بگیره از چه طریقی میشه به مهمان دیروز تون دسترسی پیدا کرد نه شماره ای نه سامانه ای نه سایتی ونه نشانی و آدرسی ...منظورم خانم مقدم وامثال ایشان ....کمکمون کنید ...یاعلی

سلام به لرستانی عزیز

میخواستم بگم فقط لرها نیستن بلکه همه ی قومیت ها مورد تمسخر قرار میگیرن و این یه توطئست که از طریق دشمنان داخلی بوجود اومده تا اتحاد بین ما ایرانیارو از بین ببرن

و اینم یادمون هست که همیشه تو صحنه حاضر بودید و هستید و شهید زنده غیرتمند لرستانی سید نورخدا موسوی رو فراموش نمیکنیم

ایشاالله که بحق همین ساعات عزیز لباس عافیت به تن کنه آمین

همه ی ایران سرای من است
سلام و خداقوت!آقای علیخانی واقعا از لطفتون ممنونیم ک اینقدر روشن فکر هستین و از بین این همه موضوع امشب برنامتونو ب ما مهاجران افغان اختصاص دادین.خیلی مطالب مفیدی بدون هیچ نوع جانبداری ای گفتین...امیدواریم این برنامه تاثیر مثبتی بذاره و ایرانی ها و افغانها رو بیشتر باهم صمیمی کنه..از طرف همه ی هموطنام ازتون تشکر میکنیم و همیشه دعاگوی شماییم..موفق باشید.
 سنگی که طاقت ضربه های تیشه رو نداره تندیس زیبا نخواهد شد 
 سلام و خداقوت میگم به همه ی عزیزانی که ماه عسل را ماه عسل کردند 
واقعا در طول این سال ها برنامه های زیادی پخش شد اما هیچکدومشون به اندازه ی برنامه ی ماه عسل جذاب و تاثیرگذار نبود واقعا خداقوت
راستش ما امسال دیدیم که ماه عسل درگیر برخی حواشی است که مسلما برنامه های خوب رقبا و دشمنانی نیز دارند شما عزیزان نباید کم بیاورید ومن از ماه عسلی های گل خواهش میکنم که همه جوره از برنامه ی خودتون حمایت کنید اگر واقعا اونو دوست دارید 
من فقط یک سوال دارم جواب قطع میخواهم که آیا ماه عسل 95 هم هست یا نه!!!!!!!!
راستش امشب که آقای علیخانی جریان نظرسنجی رو مطرح کرد ترسیدم و گفتم نکنه....
البته من ایمان دارم که ماه عسل مورد حمایت بیشتر مردم اما میخوام بدونم احتمال اینکه نباشه هست موفق باشید

فرقی نمی کند گودالی از آب باشی ، یا دریایی بیکران
زلال که باشی "آسمان "در توست.....
باسلام 
به نظر من توی هر مسیری فراز و نشیب هست مهم آینه که توی این مسیر مقصدی وجود داره یانه اگر این مقصد درست و ایده آل باشد هر مانعی گذشتنی است .... یاعلی

سلام و عرض خسته نباید و قبولی طاعات خدمت آقای احسان علیخانی و دست اندرکاران برنامه زیبای ماه عسل

آقای علیخانی طرف صحبتم با شماست ولی نمیخوام مثل خیلیا قربون صدقه تون برم یا خودمو جای اونی ک نیستم بذارم و چشم بسته قضاوت کنم

 

 

من خودم جز همون کسایی بودم ک پیامهای مربوط ب درآمد شما یا مهموناتون رو تو فضاهای مجازی پخش کردم

ولی با صحبت های شما تو برنامه شانزدهمتون متاسف شدم و واقعا ناراحت

تازه فهمیدم درحدی نیستم ک بخوام کسیو قضاوت کنم حالا فرقی نداره کی ولی منم مثل همه م واگه قضاوت کنم قضاوت خواهم شد.....

همین.....فقط خواستم از صمیم قلب ازتون عذرخواهی کنم

 

 

این پیام از طرف من و امثال من بود

امیدوارم ک ب گوشتون برسه و تو برنامه تون ی اشاره کوچیکی بکنید تا بلکه از عذاب وجدانم کم بشه

 

التماس دعا......

سلام با عرض خسته نباشید به همه ی برو بچه های ماه عسل...

بنظرم آوردن افغانیا چندان جالب نبود من توی محله ای هستم که اکثرا افغانین و خودمم مستاجر یه افغانی بودم که بلایی نمونده بود که سر منو خونوادم نیارن مثلا هر دقیقه فلکه آب رو میبست فقط خدا میدونه که چه زجری کشیدیم درسته که ظاهرا مظلوم نمایی میکنن ولی گرگن تو لباس میش

خدا کنه هر چه زودتر از ایران برن

۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۴ هرکه باشم من خدانیستم...یادم باشد
ناگهان چه زود دیر میشود دلمان برای خدا تنگ میشود برای این همه حال خوب و قشنگ...که انرا مدیون ماه عسلم
زمین بهشت می شود...
روزیکه مردم بفهمند هیچ چیز عیب نیست جز قضاوت ومسخره کردن دیگران...! هیچ چیز گناه نیست جز حق الناس..!
هیچ چیز ثواب نیست جز خدمت به دیگران. ...!
هیچ کس اسطوره نیست الا در مهربانى و انسانیت...!
هیچ دینى با ارزشتر از انسانیت نیست...!
هیچ چیز جاودانه نمی ماند جز عشق...!
هیچ چیز ماندگار نیست جز خوبى و بدى
به امید آن روز ، ماهتون عسل
سلام وارض خسته نباشید به همه ی عوامل ماه عسل می خواستم ببینم چرا شما الان که برنامتون به اوج رسیده تصمیم گرفتید نظر سنجی انجام بدید شما خودتون بهتر از همه ی ما میدونید که هرچی برنامه عالی تر باشه حاشیه ی بیشتری هم داره چون رقبا که ساکت نمیشن خواهش میکنم شما کار خودتون رو ادامه بدید گرچه من مطمئنم که بیشتر مردم حامی ماه عسل اند اما اگر خدایی نکرده رای مخالفین بیشتر بود شما نباید این برنامه رو تعطیل کنید ما هر سال به امید اینکه دم افطاری بشینیم ماه عسل نگاه کنیم تونستیم طاقت بیاریم شما با این کارتون خون به دل طرفداراتون میکنید ولی به نظر من شما با داشتن این حواشی باید با انگیزه ی بیشتری کار کنید تا مشت محکمی باشه به دهن یاوه گویان 
من همچنین می خواستم یه خسته نباشید ویژه بگم به مجری خوب و عزیز برنامه جناب آقای علیخانی که با اجرای خوبشون باعث شدن که این برنامه برای ما دل چسب تر باشه واقعا دمتون گرم آقا احسان گل خسته نباشید من و همه ی ماه عسلی های عزیز از راه دور بوسه می زنیم بر دست های مادرگرامیتان برای تربیت کردن اینچنین پسری نروید و بمانید تا باز هم لحظات افطار انتظار شیرین ماه عسل را بکشیم
یادت باشد.....
زندگی معجزه میشود،زندگی طعم شیرین رسیدن به رویا میشود اگر....معجزه باشی،طعم شیرین بر آورده شدن رویایی باشی!بی قرار شاد کردنی باشی،بی تاب باز کردن گره ای باشی،دلداده ی آسایش انسانی باشی و اگر...خنثی نباشی در زمان عشق، سکوت نباشی در زمان حرف، لجوج نباشی در زمان بحث و بی تفاوت نباشی در زمان نیاز !
یا علی 
سلام اقا احسان برنامت خدایی عالی ولی یه ایراد داره ماه رمضان  تموم شد ولی شما صبحت هاتون کم نکردید که زیاد شد ولی باز برنامتون تک ممنونم ازتون
۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۱ فرحنازوفاداراصفهانی
باعرض سلام واحترام وباتشکرازاقای علیخانی  برنامه ماه عسل بسیارپرمحتواوزیباست ومشکلات جامعه رابه تصویرمیکشدوبسیارمفیداست.
حضرت علی (ع ) می فرمایند:
        
            هیچ کس به موفقیت نمی رسد؛
                                مگر آنکه رنجی را تحمل کند.
سلام به اقا احسان گل با این برنامه خوبش که همه چیز تموم  وهر سال گل می کاره من   به  همه ی عوامل ماه عسل خسته نباشید میگم برنامه امروزتون عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود واقعا ممونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست
چرا که پاداش یک ماه عبادت
و شست وشوی
جان در نهر پاک رمضان است.
این عید با برکت به همه ی بر و بچه های ماه عسل مباااااااااااااارک
عید فطر برهمه ی ماه عسلیییییییییییییییییییییییییییییی ها مبارک
‏آنقدرخوب وعزیزى که بهنگام دعا،حیفم آمدنبرم نام تورانزد خدا،
یک هزارآینه ازجنس دعا،
در روزعید خدا
همه تقدیم شما.
 عیدفطربرشمامبارک
برنامتون فوق العاده بود منتظر ماه عسل 95 هستیم به امید دیدار اقا احسان علیخانی گل
چشمانم اشکبار شدبرای رفتن ماه عسل اما امیدوارم برای دیدن دوباره اش

سلام احسان جان خواهشن بخون من از ناحیه رفسنجان روستای کبو ترخان خیلی عالی ولی تیتراز خیلی خوب نیست مثل پار سال خیلی دوست دارم

 

چرانمیشه عکس بفرستیم کجا باید بریم آخه من کل سایت رو گشتم نشد
من میخوام کسی رو معرفی کنم که یه بیماری نادر داره میخواد کسی کمکش کنه چطوره میشه این شخص را معرفی کرد؟لطفا کمک کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی